INFORMACJA KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻÓŁKIEWCE
INFORMACJA KIEROWNIKA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻÓŁKIEWCE
o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego.
Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692 ze zm.), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 34/2022 Wójta Gminy Żółkiewka z dnia 17 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żółkiewce do podejmowania czynności, prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żółkiewce zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 16 września 2022 r. nie nastąpi w terminie dwóch miesięcy.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Żółkiewka i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Lubelskiego.
Gmina Żółkiewka złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.
Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania.
