Data publikacji strony internetowej: 1.12.2021
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 9.02.2022.
Oświadczenie sporządzono dnia: 1.12.2021.
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 31.03.2023
Strona internetowa www.zolkiewka.pl jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej:
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku Urzędu Gminy prowadzi zjazd z drogi wojewódzkiej nr 842. Wejście do budynku usytuowane jest od podwórza. Urząd Gminy mieści się na I piętrze, do którego prowadzą schody nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością, przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Toalety znajdujące się w budynku Urzędu Gminy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W Urzędzie Gminy nie ma pętli indukcyjnych, brak jest oznaczeń w alfabecie brajla i oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma tłumacza polskiego języka migowego (PJM) na miejscu ani online.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Łukasz Majkut lukasz.majkut@zolkiewka.pl
Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej można składać drogą elektroniczną na adres sekretariat@zolkiewka.pl lub na adres Gmina Żółkiewka, ul. Hetmana Żółkiewskiego 2, 22-335 Żółkiewka
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.